Croquis hösten 2017

Inför hösten 2017 kommer vi att göra om lördagarnas croquisteckning. Istället för en helt öppen verksamhet så kommer den att fungera som en cirkel. Det innebär att man behöver förhandsanmäla sig. Kostnaden kommer att bli 1000 kr för en termin (minst 12 tillfällen). Elever på estetiskt gymnasieprogram och på Kävestas konstlinje kan gå kostnadsfritt men behöver också förhandsanmäla sig.

Anledningen till detta är att vi har svårt att få denna viktiga verksamhet att gå ihop ekonomiskt. Vi vill också att det ska kännas tryggt för deltagarna och modellerna.

Som vanligt blir det på lördagar kl 11.00-14.00 och man har med eget material. Modell finns på plats men ingen lärare. Preliminär start 3 september.

Anmälan skickas till info@orebrokonstskola.se eller på telefon 019-311713. Vi behöver namn och adress.